sista dan!

idag är sista dan ja är här, imon åker ja hem :((((
det har vart en sån undebar resa som ja aldrig kommer att glömma!
jag har lärt mej väldigt mkt om både indien och hinduism!
det är en upplevelse ja gärna hade gjort igen!:D
skulle vilja göra sammaa sak, fast kanske med buddism eller islam lr så:)
ja tkr att alla som får chansen, ska ta den!
visa saker som jag har vart med om har vart väldigt roliga, visa mindre roliga å visa helt konstiga!
jag tkr att såna saker som att bara för att man tror på nåt,
får man inte gifta sig med vem man vill och sånt!
men nu ska ja packa ihop mej, och sen så ska vi äta på resturang eftersom det är min sista kväll!
ja gör mitt sista inlägg ppå flygplatsen!
ha det bääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0