begravningsdags.....

dom få dagarna som ja har vart här har vart underbara!,
vi har inte gjort nåt specielt,
mest bara vart ute på ''stan'' och träffat hennes kompisar :))


imorgon är det begravning, så vi ska åka till staden varanasi,
som är den heligaste staden när det gäller begravningar,
där så bränner man kroppen, och sen sprider man ut askan i floden ganesh.
vi ska snart åka för det tar ungefär 1 dygn med bil dit,
vi kommer att bo hos nån av släktingarna där, så det blir säkert bra :)
jag ska få låna en sari av Beyla, för den som jag fick av dom,
passar inte att ha på en begravning,
jag fick en rosa och fin sari, ni kanske kan få en bild av den någon annan dag.

jag tar med mig datorn, så kanske tar och bloggar, i bilen eller när ja kommer fram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0