på väg!

nu sitter jag på flygplatsen,
mitt flyg ska gå om en och en halv timma,
hoppas det inte blir några förseningar eller så bara!
det är jätte tråkigt väder ute, det regnar -.-
hoppas det är mkt bättre väder borta i indien :D

sånt här väder var det när jag kom till flygplatsen ;(

jag  måste erkänna att jag är lite närvös när det gäller att flyga,
det är ju första gången för mejj;ss
men det går säkert bra,
får hoppas på att mitt flygplan inte störtar bara så ör ja lugn :D

så någon gång imon kmr jag att landa i bombay, det kanske jag inte har sagt?
jag ska bo hos en familj i bombay,
det kommer att komma lite fakta om bombay,
men det blir nog imorgon tror jag :))

nu ska ja gå å fixa lite saker, och sen så flyyger jag iväg!

ha det gööööt !

bombay! en lite dålig bild, men hittade inte nån bättre!






Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter som en kul uppgift vi fått. Fin blogg! ;) <33

2009-11-16 @ 19:50:42
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: matilda

ha så roligt i Bombay, haha!

2009-11-16 @ 20:05:31
URL: http://buddhism.blogg.se/
Postat av: Ann Simonsen

Trevlig resa, Evelina. Hoppas vädret blir bättre och att planet håller sig i luften!

2009-12-08 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0