framme!

resan tog ungefär 20 timmar,
ja klarade mej utan att krasha ! puuhh...'
det var inte så farligt som jag trodde,
ganska så läskigt ibland,
när man flög i flyggroppar ;p

jag viste ju itne alls hur familjen jag skulle bo i var,
det ända ja viste var att dom va ganska så rika och hade en dotter!
när jag gick av planet, så hämtade jag mina väskor,
och sen så gick ja vidare,
helt plötsligt såg ja en skylt där det stog WELCOME EVELINA!
jag gick bort till skylten, där det stog en kvinna i mörkblåakläder,
en tjej i min ålder i en färgglad sak på sej, det kallas sari,
det är som ett tygstycke som man virrar på ett specielt sätt runt sig, väldigt fint om ja får säga det själv!
det stog också en väldigt smal man, med en vit skjorta och nån slags kjol?
han såg inte ut som om han tillhörde familjen tyckte ja,
när ja kom fram så presenterade ja mej och dsm med dom,
tjejen som såg ut att vara i min ålder var 16 år och hette Beyla,
väldigt fint tyckte ja,
manen presenterade sig som Balram, och sa också att han va deras chafför.
mamman i failjen hette Kitana, hon sa att pappan var och jobbade, och kom inte hem förän ganska så sent.
sen så frågade dom om ja va redo att åka å ja sa självklart ja,

när bilen svängde in på uppfarten blev jag chockad,
det var jätte fint och jätte stort!
väldigt fint inuti också!
det kommer nog att komma lite bilder från huset,
men nu får ni bara en bild på familjen och utsidan av huset!
nu ropar Kitana att vi ska äta så ja måste gå ner,
skriver mer ikväll!
ha det bra!






Kommentarer
Postat av: Ann Simonsen

Bra start, eller hur? Kanske köper du också en sari?

2009-12-08 @ 20:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0